Direktlänk till inlägg 18 november 2011

JULKLAPPSTIPS FRÅN KLASS 3AB OCH ALLA ANDRA SOM LÄSER VÅR BLOGG!

Av Katrin och Helen - 18 november 2011 21:03

Efter hand som julklappstipsen kommer in publicerar jag dem här:


Cajsas julklappstips:

Jag tycker att det är roligt att läsa ur Ronja Rövardotter.
(JULKLAPPS TIPS) Mitt julklapps tips är att man önskar sig biljeter till Spy kids....


_________________________________________________________________________________________________


Alicias julklappstips:

jag har några julklapps tips det är radiostyrd bil,en film som heter Mumin och komet jakten,pengar och lite sånt.

                    

______________________________________________________________________________________________


Neas julklappstips:

JULKLAPPSTIPS)mit julklappstips är lassemaja guldmysteriet

_____________________________________________________________________________________________


Noras julklappstips:

mitt julklapps tips är en gitar

______________________________________________________________________________________________



 
 

Albin

Söndag 20 nov 16:07

Mitt julklappstips är:
En serie böcker som heter Beast Quest av Adam Blade.

 
____________________________________________________________________________________________ 
 

Anton

Söndag 20 nov 16:03

Man kan önska sig en mobiltelefon.

 
_________________________________________________________________________________________ 

 

rasmus b

Söndag 20 nov 10:31

mitt julklappstips är lasse maja safran mysteriet


 
 
___________________________________________________________________________________________


 

 

Felix

Lördag 19 nov 18:21

Mitt julklappstips är böckerna om LasseMaja.


 
 
 
 
 
 
 
_____________________________________________________________________________________________
 
Forats julklappstips är:
mitt tips är lasemaja guldmisteriumet
 
_______________________________________________________________________________________________
 
 
 Julklappstips från Rasmus B:
mitt jultips är bökerna om lase maja
 
 
_____________________________________________________________________________________________________
 
Julklappstips frånJoel W:
Mitt julklappstips är Hotell Gyllene Knorrenböckerna de är jätte- bra.
 
 
_________________________________________________________________________________________________
 

Julklappstips från Emil T


mitt julklappstips är starwars lego

_______________________________________________________________________________________________


Julklappstips från Philip


Mitt julklappstips är fifa 12 som är jätte bra spel.


________________________________________________________________________________________________


CAJSA


Jag har ett till julklapps-tips önska dig en engelsk-bok så du kan lära dig mer engelska....


________________________________________________________________________________________________

Emma.L


Mitt julklapptips är ett spel som heter SNABB SMART och jör eget julgodis.


__________________________________________________________________________________________________



Ida Tegsells julklappstips:

mitt julklappstips är att får snygga kläder


______________________________________________________________________________________________


Daniels julklappstips:


Jag önskar mig fiffa12 och nhl12


_______________________________________________________________________________________________










 
 
nora

nora" title="http://2011.bloggplatsen.se]nora[/url]" target="_blank">2011.bloggplatsen.se]nora[/url]

19 november 2011 15:32

mitt julklapps tips är en gitar

http://klass3ab 2011.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Felix

19 november 2011 18:21

Mitt julklappstips är böckerna om LasseMaja.

 
Ingen bild

rasmus b

20 november 2011 10:31

mitt julklappstips är lasse maja safran mysteriet

 
Ingen bild

Anton

20 november 2011 16:03

Man kan önska sig en mobiltelefon.

 
forat

forat

20 november 2011 16:04

mitt tips är lasemaja guldmisteriumet

http://julklaptips

 
Ingen bild

Albin

20 november 2011 16:07

Mitt julklappstips är:
En serie böcker som heter Beast Quest av Adam Blade.

 
Ingen bild

Joel W.

21 november 2011 19:33

Mitt julklappstips är Hotell Gyllene Knorrenböckerna de är jätte- bra.

 
Ingen bild

rasmus b

21 november 2011 20:07

mitt jultips är bökerna om lase maja

 
Ingen bild

philip

23 november 2011 16:13

Mitt julklappstips är fifa 12 som är jätte bra spel.Jag hoppas att jag blir frisk hej då!!!!


 
Ingen bild

emil t

23 november 2011 19:10

mitt julklappstips är starwars lego

 
Ingen bild

Emma.L

24 november 2011 16:34

Mitt julklapptips är ett spel som heter SNABB SMART och jör eget julgodis.

 
Ingen bild

ida tegsell

29 november 2011 20:40

mitt julklappstips är att får snygga kläder

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrin och Helen - 12 juni 2012 15:39

    Spänd förväntan innan vi går in i idrottshallen.   Alla klasser bidrog med trevliga sånger eller annat. En mycket trevlig skolavslutning!   Tack alla föräldrar och elever för en fin sommarpresent! önskar Anna, Helen och Katrin ...

Av Katrin och Helen - 12 juni 2012 15:35

Brännboll mellan sexorna och lärarna! Årets höjdpunkt som eleverna pratat om länge!                                     ...

Av Katrin och Helen - 5 juni 2012 20:38

Morgonen startade med sångsamling. Passet därefter innnehöll jobba färdigt i engelska, svenska, matte, städa lådan mm. Då vi haft lunchrast tittade vi på en film: Bron till terabitia. Många elever hade redan sett den och tyckte den var bra, så de s...

Av Katrin och Helen - 4 juni 2012 20:49

Tack alla för en trevlig kväll! Lite bilder från brännbollen!                                                       Här har vi hejaklacken!     Hörde att det fanns försök till cheerleaders men tydligen fanns ...

Av Katrin och Helen - 26 maj 2012 16:29

Vi har tränat på Oboy och vår lilla hemliga sång. Dessutom har vi plockat ner lite teckningar som eleverna har tagit hem. Det var en trevlig klassfest som avslutade fredagen, önskemusik, rita, tävlingar, dans, kakor, chips, saft mm.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards